1

HALAAAA...! NAPIYON? xD

Tanrının bir gününün normal geçmesi, bana anormal geliyor artık... Her an tehlike bekler oldum... Sanki yine akıllının biri gelip sarılacakmış gibi duruyorum arada... Beklentilerim gerçekleşmeyince  tuhaf oluyorum... Mesela geçenlerde Ceren yolun ortasında ‘hala napıyon?’ diye bir kadına yönelince, hangi akla hizmetse bende tekrar ediyorum…
(Üzüm üzüme baka baka kararır!) Bağımlılık yaptı bu bende… Hatta aştım kendimi şu sıralar... Amca, dayı, teyze coşuyoruz…! Karşılık alamamak, beni deli konumuna getiriyor doğal olarak. Her ne ise, vaziyet bu olunca, haliyle bütün manyakları çekiyorum kendime.
Ama benimde aynı mal olduğumu anlayanlar, bize özel selamı verip gidiyorlar xD
Hakikaten bıktım be hacı…

1 isyan:

hanifee

Napıyon hala, naber hacı, nasıl gidiyo aga!...

(Kamptan kalma)

Normal olmamak güzel..

“Ve mutluluk bir kibrit çöpü.
Artık ne kadar yanarsa…”