2

Edebiyatçı Belli Oluyo... :)


Bazen eski-yeni kavgamız oluyor dostla...
 Muallim Nacilik yapacağım ya, eskiyi savunuyorum bende...
Gözün gördüklerine inanıyor, gözün gördüğü gerçeğin 'eski' olduğunu savunuyorum. 
9-C'me güveniyorum çünkü. Her şeyin başladığı nokta orası benim için.
Geleceğin kökten değil, kısmi olarak değişmesini istiyorum. Değişim acı veriyor...
Yok yok, göz gördüğüne inanır.

Dost eskinin etkisinde kalsa da, ille de 'YENİ' diyor. 
Gelecek için 'Yeahhsms' anlayışını savunuyor ve kulağımızla duyduklarımızın gerçek olduğunu söylüyor. 
Yüreğinde geçmişin izlerini taşısa da, yeni onun için mutluluk kaynağı gibi görünüyor.

Sık sık çakışıyoruz böyleyken.
Fikir ayrılıklarımız olacak elbet arkadaş, edebiyatçıyız biz.




Ayrılık mı dediniz?...
İşte o kelime yok hayatımızda...



Not: Sınavlar sonrası bu hale geldim. Burada ki geldim görünen geçmiş zaman oluyor :) :)

2 isyan:

Dayatılanla Yaşamak

agghh:)))) bu da geçmiş görünen zamandı.. bu da ..:))
sınavların bitti di mi artık..normal olicen dimi??? umtlanayım mı??

Sevgi

Ara sıra yan etkilerini gösterse de normalim. Yani herhalde. Sanırım :) :) :)

“Ve mutluluk bir kibrit çöpü.
Artık ne kadar yanarsa…”