1

çok pis sövesim var . . .


adam gibi görünüp kalıbını dolduramayan o kadar çok inSan var ki etrafımda ...
kim hangi maSkeyi takmış bi türlü keStiremiyorum ... 
aralarında bir tane ...var ki hızına yetişene aşk olSun ! 

komikSiniz çok ciddiyim.
çocuklaşmanın alemi yok. 
adımı ağzınızda duyduğumda iğreniyorum...
bi Siktirin gidin ya

şunu unutmayın; insanlar, dostluklar , arkadaşlıklar hepsi sahte...
yeni mi öğrendin bunu diye sormayın bana; hayır yeni öğrenmedim...
kimin ne olduğunu biliyordum 
ama üzgünüm;
sahtelikler içinde gerçeği oynamak benim rolüm ...

umarım ileride dönüp baktığınızda 'keşke'  ...
aman ya iyi ki işte...!


1 isyan:

1i yok mu?

Çevremdeki insanların sayısını ne kadar az tutarsam o kadar daha çok güveniyorum. O yüzden eşimi saymazsak yalnızım diyebilirim.

“Ve mutluluk bir kibrit çöpü.
Artık ne kadar yanarsa…”