''Eğer olur da kalbin sızlarsa bazı geceler bir mum ışığı altında
elini attığında bir hatıra dokunursa bir başkasının yokluğunda

ve gecenin sessizliği dirilirse uykusuz gözlerinden
düşün ve unutmaya çalış sonra..

ben unuttum çünkü..

En azından bunu söyleyene kadar..''


 Yapmasaydın keşke bunu :(  
Bilirim; kimse anlayamaz seni ben gibi...  Her acıyı içinde büyütüp tek başına yaşarsın sen... Sessiz çığlıklarınla... Çekilirsin kabuğuna...
Bilirsin;kimse dokunamaz yüreğine elleriyle benim gibi?  Ama sen ne yaptın biliyor musun!? Ansızın bırakıp gittin beni...

Söylesene özledin mi sende beni hiç?  Ben özledim ... 

Gözkapaklarım yine uykuya direndi bu gece ....
Evet yine uyutmadın beni...
Ben özledim de arkadaş; çok uzakta kaldık (artık)!
Anlamıyorum...
Anlamayacağım da...!

1 isyan:

VuslaT

ben unutmadım unutmadım unutmadım. Untmayacagım...Güzel şiir.

“Ve mutluluk bir kibrit çöpü.
Artık ne kadar yanarsa…”