0

''Sabır Sabır Sabır...!"


bakmayın bizim ki dostluğun ötesinde...
bir tek o var güvendiğim...
bir tek o; yüreğimdeki hançeri çıkartan...

ve biliyorum ki çok şey atlattık biz...
sabrettikçe alıştık olanlara...
'sabrederseniz geçer' demişlerdi...
sabrettik... geçmedi!


yine günlerden cuma ... karar verdik mutlu olacağız... 
bir sürü insancık var bunu bozmaya niyetli...
dost 'sabır' diyor sadece 'sabır'...

çözemediğim bir şeyler var onda; 'sadece ben kavga edeceğim sen izleyeceksin' diyor . 'insanların ne kadar basitleştiğini izleyeceksin' 
'ne kavgası' demeye fırsatım bile olmadan , kendimi söylediklerinin içinde buluyorum...
dayanamıyorum belki, ama izliyorum . Sonra her şeyi çözüyorum ... 
'yahu diyorum ben dostumu ne kadar çok seviyorum...!' ...



şimdi gerçeklerden kaçamazsınız işte...


bknz: kural 3'ün başındaki anlamlı kelime...

0 isyan:

“Ve mutluluk bir kibrit çöpü.
Artık ne kadar yanarsa…”